Seoul International Wine&Spirits Expo, Seoul, Republica Coreea, 20-22 iunie 2019

În perioada 20-22 iunie 2019, va avea loc la Seoul, Republica Coreea, “Seoul International Wine&Spirits Expo”.

Salonul este destinat mediului de afaceri din sectorul vitivinicol, facilitând întâlniri între agenții economici în următoarele domenii:

  •       Vinuri;
  •       Bere și băuturi spirtoase;
  •       Accesorii (tirbușoane, pahare, etc);
  •       Alimente asociate (brânzeturi, lactate, ciocolată, etc);
  •       Echipamente și tehnologii de ambalare, transport;
  •       Publicații și media (reviste, servicii online);
  •       Ambasade în Republica Coreea și organizații de promovare a comerțului, organizații internaționale;
  •       Comercianți en-gros și en-detail: unități de comercializare vinuri, lichioruri, unități de catering.

Expoziția este una dintre cele mai mari din Republica Coreea, având anual mai mult de 25.000 vizitatori.

Conceptul expoziției din anul 2019 include:

  •       Pavilioane cu expozanți interni și internaționali;
  •       Seminarii pe diverse subiecte aferente industriei;
  •       Conferință cu diverși experți în care se vor aborda subiecte privind schimbările rapide din piață.

Vinurile românești sunt prezente pe piața sud-coreeană încă din anii ’90, iar începând cu anul 2016 o serie de vinuri românești au obținut medalii la concursurile internaționale Korea Wine Challenge.

Pentru detalii suplimentare se poate consulta site-ul organizatorilor la linkul:

 http://www.siwse.com/fairContents.do?FAIRMENU_IDX=555&hl=ENG.

Pentru expoziția din anul 2019, Ambasada României la Seoul a obținut de la organizatori un stand de promovare gratuit. În situația în care sunteți interesați să participați vă rugăm să contactați Biroul de Promovare Comercial-Economică din cadrul Ambasadei României: http://seoul.mae.ro/contact.

Vizită Japonia cu Phil Hogan

Ca urmare a semnării Acordului de parteneriat economic U E- Japonia, comisarul Phil Hogan va realiza în perioada 8 mai – 11 mai 2019, o misiune la nivel înalt în Japonia și invită companiile interesate din România să-și depună candidatura/intenția de participare, în vederea constituirii delegației pentru această misiune.

Data limită până la care reprezentanții sectoarelor importante din comerțul agroalimentar cu Japonia trebuie să completeze aplicația de participare este 20.02.2019.

Companiile interesate își pot înregistra aplicațiile pentru participarea la delegația de afaceri online, la următorul link: https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/HLMAgriJapan2019.

Selecția finală a reprezentanților care vor însoți delegația va fi bazată pe echilibru geografic și similaritatea produselor.

Pentru detalii suplimentare, puteți contacta reprezentanții Direcției Generale Politici în Industrie Alimentară și Comerț, la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la numărul de telefon 0213078523.

Salonul SIMA 2019 - Mondialul Furnizorilor din Agricultură și Creșterea Animalelor -

În perioada 24-28 Februarie 2018, va avea loc la Parc des Expositions - Paris, Franța, Salonul SIMA 2019 - Mondialul Furnizorilor din Agricultură și Creșterea Animalelor.

Salonul este organizat în jurul tematicii “Inovație în sprijinul unei agriculturi competitive”, în cadrul acestuia, 34 de întreprinderi expunând inovații și tehnologii noi pentru sectorul agricol.

Organizatorii oferă ecusoane gratuite vizitatorilor interesați pentru accesul la târg care pot fi descărcate de la următoarea adresă de internet:

 https://badge.simaonline.com/en/home.htm

 cod de gratuitate : INTROMANIA.

Pentru detalii suplimentare se poate consulta site-ul organizatorilor: https://en.simaonline.com/.

Târgul internațional de agricultură și meșteșuguri Viroexpo 2019, 15-17 martie 2019 Virovitica, Republica Croația

În perioada 15 – 17 martie 2019 va avea loc la Virovitica, Croația, cea de-a 24-a ediție a Târgului internațional de agricultură și meșteșuguri Viroexpo 2019, organizat de Viroexpo d.o.o., adresa Trg Ljudevita Patacica 1, 33000 Virovitica, Croația, tel: +385 33 638 141, fax: +385 33 722 465, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., pagină de internet www.viroexpo.hr.

În contextul deținerii Președinței Consiliului UE de către România și având în vedere faptul că târgul va fi vizitat de înalte oficialități croate, considerăm oportună și importantă participarea operatorilor economici reprezentativi din România.

În anul 2018, la acest târg au expus un număr de 723 de companii din 28 de țări, printre care: Ungaria, Slovenia, Cehia. Evenimentul a atras peste 28.000 de vizitatori.

Conform celor comunicate de reprezentanții Ambasadei României în Republica Croația, organizatorul va aloca gratuit un spațiu expozițional de 6-9 mp, pentru primii 4 expozanți care doresc să participe la acest eveniment.

Cei interesați vor comunica la următoarele coordonate:

Biroul de Promovare Comercial-Economică Zagreb, doamnei Annabella Kiss – Secretar economic, telefon: +385 33 638, fax: +385 33 722, email : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .

Facem precizarea că primii 4 expozanți înscriși vor beneficia de standul gratuit menționat anterior, ceilalți expozanți care doresc să participe pe cheltuială proprie vor fi redirecționați către organizatorul târgului Viroexpo 2019.

Expoziția de miere din Statul QATAR

Având în vedere că Ministerul Industriei și Comerțului din Statul QATAR organizează a doua expoziție de miere care se va desfășura în localitatea SOUQ WAQIF pentru o perioadă de opt zile, începând cu data de 28.02.2019, Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale informează prin intermediul acestui comunicat, că asociațiile și firmele din domeniul apicol interesate pot participa la acestă expoziție, în perioada mai sus amintită.

Totodată facem precizarea că Ambasada Statului QATAR la București menționează că Ministerul Industriei și Comerțului din Statul QATAR va oferi gratuit o singură cameră într-unul  dintre hotelurile din SOUQ WAQIF pentru fiecare asociație sau firmă, iar în cazul solicitării mai multor camere, cheltuieliile vor fi suportate de participanți.

De asemenea, pentru această expoziție se va oferi o reducere de 25% la prețul transporturilor de export din România până în Statul QATAR prin compania aeriană QATAR AIRWAYS.

Asociațiile sau firmele din domeniul apicol interesate să participe la această expoziție pot trimite cereri către adresa de e-mail a site-ului expoziției: http://HONEYMARKET.SOUQWAQIF.QA

Pentru relații suplimentare vă puteți adresa la următorul număr de contact: 0097433144237

AGRITEQ, 2019 19 – 23 martie 2019, Doha, (Qatar)

În perioada 19 – 23 martie 2019 va avea loc la Doha, (Qatar), cea de-a 7-a ediție a expoziției de agricultură, irigații, piscicultură, mediu, echipamente agricole moderne și tehnologie, organizată de Ministerul Municipalității și Mediului din Statul Qatar.

Această expoziție vizează deschiderea de noi orizonturi pentru schimburile comerciale și schimbul de experiență între țările participante, ținând cont că la acest eveniment vor participa firme locale și internaționale specializate în domeniul agricol, al irigațiilor, fondului piscicol, mediului, diferitelor echipamente și tehnologii în acest domeniu.

Conform celor comunicate de reprezentanții Ambasadei României în Statul Qatar,organizatorul va aloca  gratuit, în speţă în favoarea, fiecărei companii româneşti expozante câte un stand, în suprafaţă de până la 18 metri pătraţi.

În contextul intenţiei Ministerulului qatarez al Municipalităţii şi Mediului de a fi organizată în cadrul expoziţiei o secţiune denumită ENVIROTEQ, menţionăm că va fi acordată prioritate companiilor din domeniul soluţiilor verzi, al dezvoltării sustenabile, al gestionării judicioase a apei pentru irigaţii şi al pachetelor ecologice, reciclării deşeurilor etc.

Organizatorul desemnat, firma IFP Qatar va coordona participarea firmelor din ţările invitate, informând asupra următoarelor aspecte de reţinut:

Fiecare expozant/companie poate opta pentru una din cele două variante de mai jos:

  1. Stand acordat gratuit, în suprafaţă de 18 m.p., echipat cu:
    -  covor
    -  sistem octanorm cu panou alb
    -  panou cu numele expozantului
    -  6 spoturi luminoase x 100-watt
    -  2 prize x 13 amp.
    -  6 scaune
    -  2 mese
    -  2 dulapuri care pot fi încuiate
    -  4 rafturi

sau:

  1. Spaţiu acordat gratuit, în suprafaţă de 48 m.p., neamenajat, pe care expozantul îl proiectează şi amenajează, pe propriul cost după cum urmează:
    o        La solicitarea expozantului, în cazul în care acesta are nevoie de spaţiu suplimentar, fiecare metru pătrat va fi închiriat contra sumei de 350 riali qatarezi (1 usd = 3,64 r.q.) nerambursabili.
    o        Nota 1: Este solicitat un cec rambursabil sau transfer bancar ca o garanţie de neprezentare a sumei de 350/m.p., respectiva sumă urmând a fi returnată integral la încheierea evenimentului.
    o        Nota 2: Dacă vor fi solicitate suplimentar piese de mobilier sau surse de electricitate la stand, costurile adiţionale vor fi negociate cu contractorul oficial, firma CIRCLE QATAR.
  • Orice companie care doreşte să participle la expoziţie trebuie să completeze formularul de înregistrare anexat şi să-l transmită semnat şi ştampilat organizatorului, IFP Qatar: dnei. Karen Rossler, sales consultant IFP Qatar, P.O. Box 22376 Doha, Qatar
    Tel.: +974 4432 9900 Ext. 691, Fax: +974 4443 2891, Mobil: +974 6631 3664, Website: www.ifpqatar.com
  • Termenul limită de înscriere este 5 martie 2019.
  • Suprafaţa alocată expozanţilor din fiecare ţară va depinde de spaţiul final solicitat de respectiva ţară.

Salonul Internațional de Agricultură, Mașini Agricole și de Pescuit SIAMAP 2019, 24 – 29 septembrie 2019, Park du Kram, (Tunisia)

În perioada 24 – 29 septembrie 2019, va avea loc la Park du Kram, (Tunisia), Salonul Internațional de Agricultură, Mașini Agricole și de Pescuit, SIAMAP 2019.

Salonul este destinat mediului de afaceri, facilitând întâlniri între agenții economici de pe lanțul agroalimentar, B2B (business to business) în următoarele domenii:

  • Culturi de câmp,
  • Creșterea animalelor
  • Culturi speciale,
  • Utilaje agricole,
  • Accesorii și electronice ,
  • Plantare, însămânțare,
  • Protecția plantelor,
  • Irigații,
  • Culturi;
  • Echipamente de transport, depozitare;
  • Echipamente pentru muls;
  • Dezvoltare durabilă și energii regenerabile,
  • Softuri IT.

Organizatorii pun la dispoziție o suprafață de 22.000 mp ca spațiu expozițional.

În anul 2017, au expus un număr de 520 de companii, din 36 de țări, printre care: Italia, Olanda, Belgia, Franța, Germania, Rusia, SUA, Turcia, Qatar.

Pentru detalii suplimentare se poate consulta site-ul organizatorilor Salonului, http://www.siamap.com.tn.

Expoziție Internațională "Bruxelles și Calea Spre Succes", 28 februarie - 3 martie 2019, Bruxelles (Belgia)

În perioada 28 februarie - 3 martie 2019 va avea loc la Bruxelles prima ediție a Expoziției Internaționale “Bruxelles Și Calea Spre Succes”, organizată de L’Association Internationale des Entreprises Creatives Belgia și Manifest Events S.R.L. care are drept scop facilitarea internaționalizării afacerilor românești pe Piața Unică a UE.

Forumul își propune să contribuie la dezvoltarea raporturilor interregionale pentru realizarea proiectelor de amploare privind dezvoltarea strategică a unor concepte de business durabile, prin prezentarea condițiilor de intrare pe piața regiunii a companiilor prin identificarea (crearea) unor oportunități de promovare și sprijinire a inițiativelor private.

Pe parcursul celor 4 zile de desfășurare a forumului, vor fi organizate seminarii, workshopuri pe diferite teme, vizite, participări la Comisii din cadrul Parlamentului European, întâlniri cu potențiali parteneri de afaceri zonali, expoziții cu produse românești, belgiene, momente cultural artistice care să confere o atmosferă destinsă comunicării și interacțiunii între participanți.

Forumul propune un concept nou, inovativ, de promovare a produselor și serviciilor oferite de firmele și clusterele românești, principalul avantaj pe care îl aduce fiind acela de stabilire a conexiunilor comerciale și de colaborare (networking), de dobândire de informații despre piața locală și gusturile consumatorilor și despre potențiale oportunități de internaționalizare a afacerilor românești pe Piața Unică a UE.

Programul propus abordează 8 domenii de activitate pentru specificul evenimentului: produse agroalimentare, turism, materiale bio, construcții, mobilă, textile, IT, industrii creative și produse  culturale.

Expoziția se va organiza la centrul expozițional AUTOWORLD, www.autoworld.be.

Detalii privind desfășurarea evenimentului, caracteristicile standurilor și a dotărilor oferite,  pachete și taxe de participare, modalitatea de înscriere, pot fi solicitate organizatorilor la următoarele date de contact: www.exporomania.com, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., telefon: 0736.870.180, domnul Stoica Viorel, președinte ExpoRomania.

Termenul limită pentru înscrieri și plata avansului este 25 ianuarie 2019.

FOODEX JAPAN, 05-08 martie 2019, Tokyo (Japonia)

În perioada 05 – 08 martie 2019 va avea loc la Tokyo, (Japonia), cel mai mare târg de specialitate din zona Asia – Pacific (inclusiv Oceania) – FOODEX JAPAN, care se organizează cu regularitate la Tokyo începând cu 1976.

Prin prezenta, vă aducem la cunoștință că una dintre inițiativele imediate planificate de Comisia Europeană în 2019 constă în participarea cu pavilion propriu (Pavilion UE) la târgul international FOODEX din Tokyo.

Târgul se adresează, în principal, profesioniștilor în domeniu, atrăgând anual specialiști din sectoare diverse precum comercianți de produse agro-alimentare în vrac și en detail, lanțuri de supermarketuri, restaurante, importatori de băuturi, distributori, etc. La ultimele ediții, târgul a înregistrat un număr record de țări participante, fiind considerat un eveniment care oferă celor interesați posibilitatea de a pătrunde sau de a-și consolida poziția atât pe piața din Japonia, cât și pe cea din Asia.

Pavilionul UE din 2019 are drept scop promovarea produselor agro-alimentare din Statele Membre în rândul oamenilor de afaceri și consumatorilor prezenți la târg, printr-o prezentare atrăgătoare a unor produse, degustări, precum și prin organizarea de demonstrații culinare și expoziții de gătit.

Comisia Europeană dorește ca acest pavilion să reprezinte un centru prin care Statele Membre să-și consolideze pozițiile în cadrul acestui târg international și caută să asigure o acoperire completă și echilibrată a produselor din cât mai multe State Membre.

În acest scop, cei interesați să furnizeze produse pentru degustare sau expunere în Pavilionul UE, sunt rugați să transmită până la data de 01.02.2019 pe adresa de mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., chestionarul ce poate fi descărcat de pe link- ul:https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/Foodex2019 .

Selecția finală a produselor care vor fi afișate sau utilizate în orice mod în pavilionul UE se va face de către Comisia Europeană ținând seama de echilibrul geografic dintre statele membre, de echilibrul între categoriile de produse și de considerentele generale de fezabilitate, dorindu-se să asigure o cât mai diversificată și mai reprezentativă alegere a produselor europene.

Târgul Riga Food, 04-07 septembrie 2019, Riga (Letonia)

În perioada 04-07 septembrie 2019, va avea loc la Riga (Letonia), ce-a de-a 24-a ediție a Târgului Internațional Riga Food (Riga Food Fair).

Târgul este organizat la centrul expozițional Kipsala din capitala letonă și este cel mai mare târg de profil din țările baltice, care reunește anual peste 720 de companii din 37 de țări. La ediția din anul 2018, au participat experți din industria alimentară din 60 de țări, înregistrându-se un număr de 39.000 de vizitatori.

Târgul este organizat pe următoarele secțiuni:

  • zona de produse alimentare;
  • tehnologii și ingrediente: echipamente de procesare și producție, ingrediente;
  • tehnologii de împachetare;
  • specialități alimentare;
  • produse gourmet;
  • băuturi;
  • tehnologii pentru catering și industria hotelieră;
  • produse de curățenie;
  • logistică și echipamente de transport alimente, împachetare, depozitare.

Pentru detalii suplimentare în vederea participării, vă puteți adresa organizatorilor, respectiv domnului Roland Nezborts, directorul târgului, tel.: (+371)670.67.550, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., www.rigafood.lv.

Pagina 2 din 3